19 Temmuz 2013 Cuma

Gratis Alısverisiii :)

Merhabalar :)

Aslinda bugun 3 ayrı alisveris yaptim. Ama her gun birini yazacagim :) Hepsini birden tuketmeyelim, surprizi kacmasin di mi ama :)

Gelelim bugun ki alisverisime :) Bugun Gratis in indiriminden faydalanmak icin kuzularımı da alip Novada Avm deki Gratisin yolunu tuttum :) Ve sevgili Basak'cigimin blogunda ki temiz icerikli urun kullanma onerileriyle tanistigim urunlerden biri olan Giovanni  sampuan ve sac kremini aldim.


Paraben, Sülfat vb. zararlı maddeler icermiyor. Sampuanının kucuk boyunu alıp denemistim ve sac derimin nefes aldigini ferahladigini hissettim. Ben Tea Tree Triple olanini kullanıyorum. Kremini de yine Tea Tree Trıple olanindan aldim.


Aciklamalar okunuyor sanırım. Ben de gercekten fayda etti kasintilarima. Fisi kayettigim icin :( tahmini fiyatlari soyleyecegim. %40 indirimle aldim tanesi yaklasık 10 tl ye geldi.


Bir de bu semsiyeyi gordum, bayıldım. Hep erkek semsiyesi vardi evde :) Tek bayan olarak ozelligim olsun dedim :)


Semsiye de Gratisin %40 indirimli urunleri arasindaydi, 17 tl idi asil fiyati (bunu sordugum icin hatirliyorum :) ) indirimle 10 tl ye gelmis :) Coook sevdim detaylarini.

Sizler indirimlerden ne tur urunler aldiniz? :) Ganimetleriniz neler? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder