28 Haziran 2013 Cuma

Gunduz Cilt Bakım Rutinim :)

Merhaba :) 1-2 gun yazmazsam ozluyorum :) Bugun gunduz cilt bakım rutinimden bahsetmek istiyorum.



Sabah kalktigim zaman La Roche Posay Effaclar Jel ile yuzumu yıkıyorum. Sonra Caudalie tonikle cildimi siliyorum. Daha sonra Lilakutudan, Aysenur Hanım ın tavsiyesiyle alip kullanmaya basladigim MonoDerma nin C10 vitamini kapsulunu suruyorum. Ardından yine Aysenur Hanım ın onerisiyle alip kullanmaya basladigim Beemy Honey nemlendirici kremi suruyorum. Bu nemlendirici kremin yapisi guzel. Az bir urunle tum cildinizi nemlendirebiliyorsunuz. Simdilik memnun gibiyim bu duzenden.. Buradaki tum urunleri tek tek postlarda yorumlayacagim. Ama oncelik vermemi istediginiz bir urun varsa aralarinda yorum bırakmanız yeterli :)

Asagiya lilakutudan aldigim urunlerin linklerini koyuyorum arzu ederseniz inceleyebilirsiniz :)

Monoderma C10 vitamini kapsulleri icin http://www.lilakutu.com/urun/monoderma-c10-vitamin-cilt-kapsulleri-28-kapsul

Beem Honey nemlendirici krem icin http://www.lilakutu.com/urun/beemy-honey-nemlendirici-krem-50ml-

Siz cilt rutininizde hangi urunleri kullanıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder