25 Temmuz 2013 Perşembe

Avon Clearskin Professional Maske

Merhabalar :)

Bugün yine hoşuma gitmeyen, hatta nefret ettiğim bir üründen bahsedeceğim :( Avon un Clearskin Professional adlı siyah nokta temizleyici, soyulabilen maskesi.



Pek bir hevesle, değişik görerek aldım. Ama sonuç tam bir hayal kırıklığı oldu :(



Açıklamasında burun bölgenize ve hatta daha kolay soyulabilmesi icin dudağa doğru 1 cm daha fazla sürerek uyguluyorsunuz. 20 dk bekledikten sonra soyuyorsunuz. Ama yok öyle 20 dk da kurumak :( Neredeyse 30 dk beklettim ama kurumadı kesinlikle. Kurumadığı için yıkayarak çıkarmak zorunda kaldım ama o kadar değişik bir yapısı var ki, yapış yapış :( Bir de kalın bir tabaka halinde uygulayın demişti ki öyle de uyguladım. 



Yapısı yukarıda ki gibi. Temizlerken çok zorlandım resmen tırnaklarımla kazımak zorunda kaldım ürünü. Kazımak dediğime bakmayın yıkanmakla çıkmayan vıcık bir tabakaydı. Temizlerken cildime çok zarar verdim. Temizlenmekte bilmedi. Direk çöpe gidiyor. Gördüğünüz anda kaçın :(

Bu arada bana önerebileceğiniz gözenek küçültücü ve siyah nokta temizleyici maske var mı?


1 yorum:

  1. Ben kullandım çok memnum kaldım.Çok rahat soyuluyor.Fazla kalın sürmüş olabilirsin.

    YanıtlaSil