12 Temmuz 2013 Cuma

Natura House Yuz Peelingi

Natura House markasını yuz peelingini kullanmaya baslayalı 4 haftayi gecti. Hafta da 2 kez kullanıyorum. Yorum yapabilirim artik. 



Kendisi zeytinyagıda iceren, cok iri olmayan tanelere sahip bir scrub. Kokusu guzel rahatsız etmiyor. Benim karma ama yanakları nemsiz ve ayrıyeten hassas olan bir cildim var. Uygulama sonrasi biraz kızariyor yanak ve elmacik kemiklerim ama o yumusaklık hissine deger..

Cildi yumusatma ve puruzsuzlestirme de etkili yalniz siyah noktalar icin kesinlikle etki etmiyor. Zaten vaadleri arasinda da siyah noktaları gecirme diye bir sey yok. Keske onu da yapsaymıs :) Baska bir urune ihtiyaim kalmazmis :)


Resim cok net degil. Ama o kahve minik noktaciklar taneleri. 

Ben bu urunu lilakutu dan aldim. 34.90 tl fiyati. Ben cok sevdim. Nemsiz yanaklarımı kurutmadi ve tum cildimi nemlendirip yumusacık yapti :) Peeling sonrası bunlari hissetmek mucize gibi :) Sizin siyah noktalar icin ozellikle memnun kaldiginiz urun hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder