18 Temmuz 2013 Perşembe

Flormar Longwearig Lipstick No L07

Merhabalar :)

Bugun ki konugum Flormar ın Longwearing serisinin L07 numarali ruju.


Kendisini malesef ki gun isiginda deneyerek degil de, magaza isiginda deneyerek aldigim icin, ertesi gun acip kullandıgımda sok gecirdim :( Tabi hijyen kosullari yuzunden dudagimda deneyemiyorum rujları, bas parmagimda deniyorum o da tam sonuc vermiyor ama yakın bir renk elde etmemi sagliyor. 


Fotograflar sizi yanıltmasin cunku onlar da bile cok tatlı bir pembe gibi cikmis. Ama o kadar cart bir rengi var ki dudakta :( Uzerine acik renk bir glossla rengini acarak kullanabiliyorum ancak :/ Artik bitirene kadar idare edecegim.


Ahh su fotograflarda ki gibi dursaydı ya dudagimda da :) Sizlerin bana, acik pembe ve dogal gorunumlu onerebileceginiz rujlar var mi? 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder