1 Temmuz 2013 Pazartesi

Haydi Bugun Missha Perfect Cover BB Cream Hakkında Konusalim :)

Herkese Merhabalar :) Uzun zamandir kullandigim ve cok sevdigim bir bb kremden bahsecegim bugun size :) Missha Perfect Cover BB Krem No:13.


Fondoten cok fazla sevmiyorum. Yuzumde resmen agirlik yapiyor sanki beton bir maske tasiyormusum gibi :(  Belki de ben iyi ve hafif bir fondotenle karsilasamadigimdandir.. Ama BB kremler benim icin mucize gibi oldu :) Benim ilk BB kremim Missha BB krem. Henuz baska bir BB krem deneyimim olmadi. Missham bitince bir cesaret alabilirim belki farkli bir BB krem.. Aklimda bir kac marka var. Bakalim :)


Benim tenim beyaz. Sarı alt tonluyum. Missha BB kremin 13 numarasi bana tam oldu. İlk suruste beyaz gibi duruyor ama sonra cildimle butunlesiyor her BB krem gibi. 





Yukarıda ki fotografta benimi baz alabilirsiniz kapaticiligi konusunda. Asagida da bb krem surulmus hali var. 


Kesinlikle iyi bir kapaticiligi yok ama tonu cok guzel esitliyor. Daha saglikli gorunen, aydınlık ve cilt tonu esitlenmis bir cildiniz oluyor :) Az kalsın en guzel ozelligini atliyordum SPF 42 koruma iceriyor :) Daha ne olsun :) 

Sizler hangi bb krem kullanıyorsunuz? Agirlik yapmayan fondoten onerilerinizi bekliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder