6 Temmuz 2013 Cumartesi

Merhabaaaa :)

Bugun bir alisveris postuyla sizinleyim :) Sabah ac karnına, tahlil icin kan vermem gerekiyordu. Erkence bir saatte kan verdikten sonra Kadıkoy Nautilius a gectik. Bir seyler atistirdiktan sonra ( malesef kuzularımla tek basımayken alisveris yapmak deveye hendek atlatmaktan daha zor oldugu icin :) ) esim cocuklarla kostururken :) ben de Body Shop a ugradim. :)

Ne zamadir aklimda olan kenevir kreminin kavanozdaki hand butter ini hem %30 indirimle daha uyguna hem de daha yogun kıvamlı olarak aldim. (Fisi attigim icin tam fiyat aklimda degil :( ama yanlis hatirlamiyorsam 22 tl civariydi.)


Aslinda tupte olani alacaktim ama nun fiyati 33 tl idi bu hem gramaj olarak aynı hem de daha ucuz ve daha yogun kıvamlı oldugu icinn bunu aldim. Kavanoz urunlerini hijyen acisindan hos bulmuyorum ama fiyat konusunda aklimi celdi :) Bu arada daha yogun kıvamlı diyorum ama hem tuptekinin hem kavanozdakinin testerini denedim kavanozdaki cokta yogun degil aynı gibiydi :) 



Neyse, hazır gitmisken el kremiyle kalmayayım dedim, yine indirimde dudak balm ı vardi. Shea butter li. Onu aldim. Evde denedim onu da disarida ellerim cok temiz degildi ama ondanda memnun kaldim. Oda 10 kusur tl idi bana 7 tl civarina denk geldi.


Ve son olarak el temizleme jeli aldim. Bunda indirim yoktu ve fiyatı 5 tl idi sanirim. Eczanelerde bile bulamazken TBS de karsima cikinca cok sevindim ve mangolu, cilekli, hindistan cevizli cesitlerin arasindan limonluyu aldim. Kokusu cok hos bir limon kokusu. Kuzularım icinde gonul rahatligiyla kullanabilecegimi soyledi satici hanim.

Evet iste boyle :) Sizler yakın zamanda alisveris yaptiniz mi? Neler aldiniz? :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder