11 Temmuz 2013 Perşembe

Flormar MAXXL Maskara

Bu maskarayı Watsonstan indirimsiz zamandan 20 tl civarinda bir fiyata almistim. Yine gozumu karartip iki kuzumla birlikte gittigimiz Novada Avm deki Watsonsa ugradim. Kuzulardan biri bir tarafa digeri diger tarafa kacinca jet hızıyla gozume carpan bu maskaranin testerini deneyip asik olup, satin alip :) eve geldim. 









Fircasinin fotografi pek iyi cikmasa da yeni trend kısa plastik fircali bir yapisi var. tek tek ayiriyor ve uzatiyor. Dokulme yapmiyor. Hacim veriyor mu derseniz eh iste :( cok degil. Ama tek tek ayirma ve uzatma guzel :)


Siz hangi maskarayi kullanıyorsunuz? Memnun kaldiklarinizi yorumlarinizla paylasirsaniz memnun olurum :)




4 yorum:

  1. Ben de denediğimde çok beğenmiştim bu maskarayı ama elimde 3 4 tane daha maskara olduğu için almadım :// kesinlikle fiyatına göre gayet iyi güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler canim :) evet cok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan fıstık:)

    YanıtlaSil