25 Temmuz 2013 Perşembe

Yves Rocher Çift Başlı Göz Makyajı Temileyicisi

Merhabalar :)

Bugün ki konuğum Yves Rocher çift bazlı göz makyajı temizleyicisi. Kendisini seven de var sevmeyen de. Ben  de sevmeyenlerdenim malesef :(  



Her bir gözüm için ikişer makyaj pamuğu kullanmak zorunda kalıyorum. Ve Bioderma Sensibio H2O ile de üzerinden geçiyorum. Biodermalı pamuklara da rimel çıkıyor biraz. Suya dayanıklı makyajı çıkartırken daha da zorlanıyorum. 

Ve en önemli eksisi gözlerimi sildikten sonra bir süre ortalığı bulanık görüyorum :( Hımm, düşündüm de bir tane artısı varmış, o da gözlerimi yakmamak. Ama sırf gözlerimi yakmıyor diye bitince yenisini almayacağım zira eksileri almamam için iyi nedenler..

Sizler hangi ürünü kullanıyorsunuz? Bana aşırı hassas gözler için göz makyajı temizleyicisi önerebilir misiniz? Bioderma Sensibio H2O dışında ;)

8 yorum:

  1. ilginç ben kolay çıkarıyorum makyajı ve buğulandırmıyor da görüşümü memnunum yani..:-))

    YanıtlaSil
  2. Senin adına sevindim İremcim :) Keske bana da boyle yan etki yapmasaymıs :/

    YanıtlaSil
  3. Ben bebak acibadem sutu kullaniyordum . Cok memnundum . tabi kremsi yapisi oldugu icin sonra yikamak gerekiyor cildi o ayri ama gozlerimi filan yakmamsti , makyajmi da guzel yemizliyordu :)

    YanıtlaSil
  4. Temizleme sütü kullanma konusunda açıkçası tereddütlüyüm :( Cildim karma yanaklarım nemsiz ama inanılmaz derecede sivilcelenmeye müsait bir cilt yapim var, ki şu anda çenem de coşmuş durumdalar :(( Ama aklımda olsun dediğin gibi yıkayabilirim kullandıktan sonra ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cildim de akneye meyilli ama sadce goz makyajimi temizledigim icin bir sorin cikarmadi bana . Bir de loreal in yeni cikan makyaj temizleme suyu guzelms. Hatta bioderma sensibio h2o ya benzetmisler aklinda olsun :)

      Sil
    2. Loreal de aklımda olsun canim :) Cok sagol.

      Sil
  5. canım bioderma h2 o ile ben de zorlanıyorum cıkarmaya ama uzerınden de cıldımı yıkayınca tam geçiyo :)

    YanıtlaSil
  6. Serapcim bir de oyle deneyeyim. Sildikten sonra yıkayayım. Cunku gozumu yakmaması cok guzel Biodermanin.

    YanıtlaSil