27 Temmuz 2013 Cumartesi

Oriflame Tender Care Balm

Arkadaşlarımın kanıma girmeleriyle Oriflame de üye olmuş bulunmaktayım :) Geriye bir tek kendi istediğim Forever Living kalıyor, ki onun da bazı kremlerinden memnun kalındığını okudum. Hatta Nazlı da bir kaç ürününden memnun kaldığından bahsetmişti  instagram hesabında.

Neyse, gelelim bugün ki konuğuma :) Oriflame in ünlü bakım balmı. Kullananların çoğu bu ürünü beğeniyor. Ama ben sanırım orta düzeyde bir sevgi besleyebildim kendisine.





Oriflame, sitesinde bu ürün için şunları söylemiş; Kuruluğu giderir, cilde yumuşaklık ve canlılık kazandırır. Doğal balmumu içeren bu özel formül, dudaklarda, yüzde, tırnak diplerinde, kısacası cildinizin kuru ve sert hissedilen her bölgesinde kullanılabilir. 



Açıkçası yüzüme sürmedim hiç. Süreceğimi de sanmıyorum. Dudaklarımı da minik baykuşum kadar bile nemlendiremiyor :( Dirseklerim çok sorunlu değil ama dirseklerine ve tırnak etlerine sürenler memnun kaldıklarını söylüyorlar yorumlarda..

Kısaca çokta memnun kalmadığım bir ürün oldu.

2 yorum:

  1. Annem bu ay iki tane aldi.Bakalim memnun kalirmiyiz.

    YanıtlaSil
  2. Umarım siz memnun kalırsınız canım. Ben pek sevmedim. :(

    YanıtlaSil