17 Temmuz 2013 Çarşamba

Hayatımın rimelini buldum! :)

Merhabalar :)

Size bugun yeni kesfettigim bir rimelden bahsedecegim. Avona uyeligim cok taze :) E urun deneme sevdam da hat safhada :) indirimde gorunce de denemek istedim. Ve Avon Infinitize Maskarayla karşınızdayım. 



Kendisini siparis ederken tereddutteydim. Ama iyi ki almisim diyorum. 


Fırcasi bogum bogum ve bu ozelligi hem kirpikleri harika kıvırmaya, hem uzatmaya hem de hacimlendirmeye yariyor. Ben butun bu ozelliklerin hepsini kirpiklerime uyguladigim zaman gordum ve cok cok mutlu oldum.


Aslinda fotografta cokta guzel cikmamis ama kesinlikle baska maskara almayacagim artik. Bittikce tekrar tekrar alacagim bir maskara oldu Avon Infinitize Maskara.


Kesinlikle tavsiye ederim. Peki siz hangi maskarayi kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?

2 yorum:

  1. Fırçasından güzel olacağı belli oluyor ki zaten:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Aysel cim :) bayıldım arkadasa :)

    YanıtlaSil