11 Temmuz 2013 Perşembe

Gratisin Baykusu :)

Gratis e her girdigimde, elime alip sevip mıncıklayıp, yaa ne gerek var sirf sekli icin alinir mi yahu deyip tekrar biraktigim bir el kremi bu baykus :) En son ki Gratis alisverisimde dayanamayıp satın aldim :) Ne kadar da sevimli degil mi :) Bu arada Baykus objelerinin bulunduklari eve ugur getirdiklerini duydugumdan beri daha da sever oldum bu minigi :)


Yapisi cok kıvamlı degil, oyle aman aman bir nemlendirmesi yok, ilk yıkama da elden cikiyor. Kısın catlayan hatta kanayan kuru ellerime sifa olamaz ama yaz icin hafif ve ideal yapida. 


Kendisiyle basta goruntusu sonra da yaza yakısır hafifligiyle ask yasıyoruz :) Eger siz de bu yapida bir el kremi istiyor ve sevimli kutusunu da bonus olarak goruyorsanız  :) indirime girdiginde kacirmayin derim :)

Kıs icin, kuru ve catlayıp kanayan ellerime, iyi bir nemlendirici ariyorum. Tavsiyelere acigim :)


2 yorum:

  1. kesinlikle ve kesinlikle önereceğim el kremi: the body shop'ın hemp el kremi! geçen yıllarda en iyi el kremi seçildi, bende kullandım daha iyisini görmedim henüz.

    YanıtlaSil
  2. Canım cok sagol :) bahsettigin Hemp in kavanoz da hand biter diye gecen ürününü aldim. Bir de tupte olanı vardı ama kavanozdakinin fiyatı hem daha uygundu hem de satıcı bayan kavanozdakinin daha yogun olduğunu söyledi. Sen hangisini söylüyorsun?

    YanıtlaSil