15 Temmuz 2013 Pazartesi

Maybelline Color Tattoo Krem Far 65 Pink Gold

Cok konusuldu cok sevildi ben de eksik kalmayayim :) Anlatayim paylasayim :)

Maybelline Color Tattoo serisinden 65-Pink Gold rengini Gorkemcigim de gorup begendim ve hemen edindim :)




Kendisi tam sur ve cik tarzi farlardan. Yumusacık ve uygulaması kolay. Parmaklarinizla bile uyguladiginizda guzel sonuclar elde ediyorsunuz. Fakat elinizi cabuk tutmanız lazim cabuk sabitleniyor. 



Rengi gercekten harika. Genel de yaza ve bahara yakıstırılıyor ama bence 4 mevsim kullanılabilecek bir renk :)


Siz krem far kullanıyor musunuz? Baska hangi renklerini onerirsiniz?




4 yorum:

  1. on and on bronze benim favorim son zamanlarda..

    YanıtlaSil
  2. Onu da cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Benim en sevdiğim bu, senin de beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Canımm :) beğenmez olur mum hic:) senin zevkinden hic şüphem olmak şimdiye kadar :)

    YanıtlaSil