20 Temmuz 2013 Cumartesi

Watsons Alisverisim

Gratis e ugradigim gun, kardesi Watsons a ugramadan edemedim :) Ve oradan da ihtiyacim olan bir kac urun aldim.



İcinde alkol oldugunu bile bile Neutrogena nin sivilce karsiti 2 urununu aldim. Tonik ve 3 u 1 arada temizleme jeli.


Simdilik bir sey soylemek icin cok erken ama ilk kullanımda cildimde olanlari soylemek istiyorum. Yıkama jeli cildimi kurutmadi aksine yumusak hissettirdi yıkadiktan sonra. Tonik ise ciddi anlamda cildimi yaktı, kuruttu ve gerdi. Ama bir sure kullanmak zorundayım siyah noktalarim, sivilcelerim ve gozeneklerim icin..

Ve diger guzelligim :) icerigi temiz bir dudak nemlendiricisi. Basakcigim sayesinde icerigi temiz urunlere yonelmeye calisiyorum. 


Bu urunun icinde de paraben vb. kotu maddeler yok. Gonul rahatlıgıyla kullanacagim.


Seffaf bir nemlendirici, nemlendirmesi ve kokusu gercekten guzel.


Sizler bu urunlerden kullandınız mı? Memnun musunuz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder