1 Temmuz 2013 Pazartesi

Bourjois Bio Detox Organic Pudra

Merhabalar :)

Bugun iki postla aranızdayım :) Bugun ki konugum Bourjois Bio Detox Organik Pudra. Kendisini anneler gunu indiriminden Watsonstan %40 indirimle almistim. Sanırım 30-40 tl civarina geldi bana.


Ne zamandir aklımdaydı bir pudra sahibi olmak. Gozum de kalıyordu hep bu pudrada, organik olmasi sebebiyle. Cok sukur kavustuk birbirimize :) 


Kutusu cok şık ve cok kullanıslı. aynası 360 derece donebiliyor. Mıknatıslı bir kapagı var. Ona ragmen saglam bir sekilde kapalı kalıyor, kendi halindeyken canta icinde vs. kolay kolay acilmiyor. Aynası buyuk ve kullanıslı.


İcinde kendi sungeri var. Bir iki sefer disarida mecbur kalıp kullandim. Ama ben genelde sungerle uygulamayi sevmiyorum ama yine de her ihtimale karsi icinde tutuyorum. Bende ki rengi 52 Vanilla. Yani en acik rengi. Ona ragmen biraz sarımsı ve 1 ton koyu kaldi. Yine de idare ediyorum. Yalniz gun isiginda bakabilmek mumkun olsaydi keske almadan once urunleri :/ Magaza icinde baktıgımızda o isiklar cok yanıltıyor beni.. Peki sizler hangi marka pudra kullanıyorsunuz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder