14 Temmuz 2013 Pazar

Natura House Yuz Temizleme Maskesi

Merhabalar :) Yine lilakutudan aldigim bir urunle karsinizdayim. Natura House markasina ait Pura Natura yuz temizleme maskesi. 



Kendisini surada bahsettigim peelingle donusumlu kullanıyorum. Bakalım lila kutu bu urun icin ne demis;

Pura Natura yüz temizleme maskesi; yoğun bakım, cildi sıkılaştırıcı ve leke giderici etkiye sahiptir. Natura House Laboratuvarları tarafından lekeli (akne, benek, genişlemiş gözeneklere sahip ) sorunlu ve karma ciltler için üretilmiştir. Cilde normal görünüm verir, ciltteki yağları dengeler ve gözenekleri sıkıştırma özelliği ile lekelere karşı koyar. Üst derideki dokuları temizler ve cilde nem, canlılık ve yumuşaklık kazandırır. Cildi normal dengesine kavuşturan ve ciltte rahatlatma etkisi yaratan yeşil kil ve bambu özleri ile derinlemesine temizler. Ciltte matlaştırma etkisi yaratan tarçın ve çinko bileşenlerine sahiptir. Parabenler, parafinler, silikonlar, SLES / SLS, vazelin, mineral yağlar, boyalar içermez. %99,4 oranında doğal içeriklere sahiptir. Dermatolojik olarak Test Edilmiştir.



Gelelim ben de ki etkilerine.. Cildimi malesef uygulama sonrasi geriyor :( Ve vaadleri arasindan sadece ust derideki dokuları temizlemesinden fayda gordum.. Ama tabi belki bunda peeligin etkisi daha buyuk olabilir.

Bitince tekrar almayacagim ama yuz scrub ından bitince alabilirim. İceriginin temiz olmasi da bir artisi tabi ki..

Siz gozenekler ve siyah noktalar icin hangi urunu kullanıyorsunuz? Tum onerilere acigim :)




4 yorum:

  1. Kiehlsın earth serisini deniyorum şu sıralar gözeneklerim için beğenirsem yazıcam:)

    YanıtlaSil
  2. Ben Cettuca markasının ürünlerini ve Watsons'un kömürlü burun bandını kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Burun bantli denemek istedim ama kılcal damarlarımı çatlattı :( o yuzden kullanmayı bıraktim :( tonik ya da maske gibi seyler denemeye calisiyorum..

    YanıtlaSil
  4. zuhalcim dort gozle yorumlarini bekliyorum canim :)

    YanıtlaSil