6 Temmuz 2013 Cumartesi

Physician Formula Casual Far Paleti

Merhabalar, size uzun bir sure once iceriginin temizligi yuzunden alip kullandigim bir urunden bahsetmek istiyorum :) Physician Formula Casual Far Paleti :)


Kendisini indirimsiz haldeyken 40 tl ye makyaj sevdasina daldigim gunlerde almistim.:) Kutusuna bayıldım :) kot kumasından :) Renkleri zaten cok tatli :)


Icinden sungerli bir aplikator cikiyor. Her turlu durum icin, icinde tutuyorum ama genellikle firca kullaniyorum. 


Cok iyi yansıtamamakla birlikte renkleri elimin uzerinde ki gibi :) Ben ne makyaj ne de far bazı kullanmıyorum :( Oyle bir aliskanlık edinemedim henuz.. Buna ragmen kalıcılıkları orta duzeyde diyebilirim.

Sizin kullanıp memnun kaldiginiz far markaları hangisi?



2 yorum:

  1. paletin pastel tonları çok güzelmiş =)
    bende beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler :) ben de severek kullanıyorum :)

      Sil