28 Haziran 2013 Cuma

Monoderma C10 Vitamin Cilt Kapsülleri

Bitirmeme bir kac tane kaldi ama hakkında bir seyler yazabilecek kadar kullandigimi dusunuyorum :)


Bir onceki postta cildimin hassas oldugundan bahsetmistim. C vitamini konusunda da cekincelerim vardi. İlk kullandigimda tahmin ettigim gibi dokundu. Cildimde ufak ufak kızariklıklar, kasıntı ve batma oldu. Yalniz bu yan etkiler kısa surdu. Ve surer surmez cildimdeki o kadife gibi his :) Aman Allahım bayıldım. Uzerine nemlendirici surmek istemiyordum o kadife cilde dokunmak icin o derece :) 



Tabi sadece cildi kadife gibi yapiyor diye alinmaz bu urun :) Nitekim vaad ettigi seyler arasinda cilt lekesini duzenleme, ciltteki kızarikligi, kasıntıyı ve iltihaplanmayı, kurulugu tedavi etmesi var.. Bu vaatler arasinda kullandigim surece, ben de az da olsa fayda ettigi tek nokta, alnimda uzuuuuunca bir suredir var olan ve LRP Effaclar K nin bile geciremedigi puruzlu yuzey oldu. Oyle piril piril bir cildim olmadi ama puruzleri biraz olsun azaltti. Ama o sonen puruzlerin izleri de kaldi :(( Ve tabi ki beslenmemi de duzeltmemin etkileri var elbet ama bu urununde fayda ettigini dusunuyorum. Cildim de ufak tefek az miktarda lekeler var onlara fayda etmedi :( belki son kalan urunleri de bitirirsem hafifletebilir bilemiyorum.. Eger olumlu bir degisiklik olursa eklerim buraya :) Siz bu urunu kullandınız mı? Memnun kaldiginiz leke giderici urunler var mi?

Bu arada bakalım lilakutu bu urun icin ne demis;

Monoderma C10, saf C vitamini (L-Askorbik asit) içeriği sayesinde kollajen sentezini arttırarak, cildin yaşlanmasını geciktirmeye yardımcı olur. Ciltteki renk verici pigmentlerin sayısının artması durumunda (güneş, UV ışınları, yaşlılık, lazer uygulaması vb sebeplerle) oluşan cilt lekelerinin giderilmesinde ve/veya oluşumunun önlenmesinde faydalıdır. Antioksidan özelliği sayesinde cilt için zararlı olan serbest radikaller ile savaşır, cildi UVA ve UVB ışınlarının oluşturduğu hasara karşı korumayı ve onarmayı destekler. İltihaplanma, kuruluk, kızarıklık ve kaşıntı ile birlikte seyreden inflamatuvar cilt hastalıklarında tedaviye yardımcıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder