16 Temmuz 2013 Salı

Amway Artistry ve Yves Rocher Kapatıcı Karşılaştırması :)

Amway in bir urunu olan Artistry markalı goz alti kapatıcısı ve Yves Rocher in goz alti kapaticisi. İkisi de en acik renkleri. Buna ragmen Artistry sarı alt tonlu ve Yves Rocher ise pembe alt tonlu.




Aslinda ikisi de ben de yapay duruyor :( Cunku ikisini de gun isiginda bakarak almadim :( Eger imkaniniz varsa mutlaka gun isiginda deneyerek alin. Artistry sans eseriydi, deneme sansim yoktu ismarlamadan once ama Yves Rocher da oyle bir sansim vardi ama acikcasi dusunemedim. Neyse. 


Yves Rocher un ucu fircali, arkasindan cevrirerek fircaya urunu getiriyorsunuz, yapısı daha sıvı ve uygulamasi kolay, Artistry ise stick seklinde ve uygulamasi daha zor. Yves Rocher bir kac saat sonra cizgilere dolma yapiyor. Artistry ise yapmiyor.


Yukarıda kolumda ki swatchlarda solda ki Yves Rocher, sagda ki ise Artistry. Peki siz goz alti kapaticisi hangi urunu kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?


5 yorum:

  1. Amway çok ıyı bı marka bayılıyorum ürünlerıne paylaşımların çok güzel takipteyim bende beklerim :) http://bitteraskina.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim :) coktan geldim bile :)

    YanıtlaSil
  3. Bn amwayin beautycycle en acik renk light 10 kullndim ama o da pmbe tonluydu bn de oldukca koyu durdu bu urunler biraz kremsi keske birazcik sivi olsaymis amway artistry kapatici alacagım hic denemedim oldukca beyaz tenliyim memnun kalir miyim bilmem ama beauty cycledan hic memnun kalmdm istdgn sonucu vermedi ( goz altim da bayagi bi mor:(( )

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Canım artistry nin ben de ki bu kapatıcısı sarımsı ve ben de cok yapay durdu bende cok beyaz tenliyim. Tester deneme sansın varsa mutlaka deneyerek al.

    YanıtlaSil