23 Temmuz 2013 Salı

Gratis Baykusunun Yavrusu Dudak Balmi :)

Merhabalar :) 

Bugun ki konugum sevimli baykus el kremimin yavrusu gibi duran :) dudak balmim.



Gratisten adigim bu urun kasaların orada duruyor. Normalde fiyati yuksekti. Ama Gratis %40 indirimine denk gelince dayanamayip aldim. Acikcasi icinde ki dudak balminin etkilerinden cok da umitli degildim. Ama beni cok sasirtti.



Seffaf yapida ki bu dudak balmi gercekten yogun ve cok hos kokulu. Elim surekli bu urune gidiyor gece yatmadan once. Guzel nemlendiriyor. Yalniz tek olumsuz tarafi kapagi uzun sure acip kapatmaya dayanmayacak gibi :/ Neyse olur da koparsa bitince biblo olarak kullanırım ben de :)


4 yorum:

  1. Çok güzelmiş bu ya ben hiç görmemiştim bunu gratiste gidince hemen bakmalıyım :) Blogunu takibe aldım banada beklerim gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. evet hem de dusundugumden daha nemlendiricili cikti :) ayrıca hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Uf hadi ya canım bende alcaktım hatta kasadaki kıza sordum indirim yok onda dedi !!Tam Saç baş yolmalıklar ya !

    YanıtlaSil
  4. Kıyamam ya :( üzüldüm simdi. Gratis ürünü olduğu icin var dediler bana. Gercekten öyleler :(

    YanıtlaSil