7 Temmuz 2013 Pazar

Sac Bakım Rutinim :)

Yenni bir postla merhabaaa :) Bu sefer sac bakım rutinimden bahsetmek istiyorum. Aslinda cokta rutin diyemem cunku yeni seyler denemeyi seviyorum :) Ama son 3 aydir bu urunleri kullanıyorum. 

Ve simdi yorumlar :) Kendisini Watsonstan aldigim, Live Clean argan yaglı sampuanı, http://guzellikkazani.com/ sitesinin tatlı mı tatlı sahibesi Arzu sayesinde tanidim :) Ve cookk sevdim :) Guzel kopuruyor ve guzel temizliyor. Yine bu sampuanla birlikte donusumlu kullandıgım, kendisini Gratisten aldigim, resmen sac derimin hava aldigini hissettiren Giovanni Hacim veren sampuan. İkisinden de cok memnunum.. Bu arada resimdeki Giovanni deneme boyu ama tam boy alacagim gibi duruyor :)


Tabi saclarımı yıkadıktan sonra asagıdaki 3lu bakımımı uyguluyorum :)


Loreal ile baslayayım. Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 Anında Mucizevi Bakim isimli urun. Saclarımı sampuanlayıp duruladıktan sonra bu urunu sacıma surup, 2-3 dakika bekletip duruluyorum. Saclarımı anında yumusacık yapıyor, ipek gibi :) 


Ve yıkama islemi bittikten sonra :) yine Live Clean Argan Yagli Sıvı Sac Kremi ni bir kac kez fis fisliyorum saclarima. Hem bakımıma devam ediyor hem de saclarımın kolay acilmasini sagliyor.



Ve son olarak Down Under Natural's Argan Yagli Sac Bakım Serumunu sac uclarıma suruyorum ve sac rutinimi tamamliyorum :)


Ben bu rutinden cok memnunum. Yalnniz sac dokulmeme bir care bulamadim :( Oun icinde kan tahlili yaptirdim bakalım sonuclar ne cikacak. Sizler sac bakımında hangi urunleri kullanıyorsunuz? Memnun kaldiginiz urunler hangileri?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder