1 Ağustos 2013 Perşembe

Bitenler ve çöpe giden ve video :)

Merhabalar :)

Bugün bu ürünlerin videosunu da çektim, en alta ekleyeceğim videoyu da. Gelelim bitirdiğim ürünlere.


Öncelikle Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 isimli saç bakım kremine. Kendisini severek kullandım. Saç diplerine getirilmesin uyarısı olmasa da ben yine de diplere sürmekten çekindim ve dibe yakın olarak ama degğdirmeden uyguladım. Sonuç, saçı yağlandırmayan, daha uygular uygulamaz ipek gibi yumuşacık yapan, saça parlaklık kazandıran bir saç kremi bu. Sevdim ama değişik ürünler denemek istediğim için yenisini henüz almayacağım.



Live Clean Argan Yağlı şampuan. Tüm saç tipleri için uygun olan bu şampuanı severek kullandım. Saçı güzel temizliyor uygularken temizliyor ve en güzeli içeriği temiz bir ürün. Şu anda Giovanni Tea Tree şampuanına başladım biraz daha kullanıp yorumlayacağım. Live Clean in bu şampuanı da tekrar alabileceklerimin arasına girdi :)


Şu sıralar çoğu blogda görüyorsunuzdur. Ama güzel yorumları gerçekten hak eden bir ürün. Severek kullandım. Hem güzel nemlendiriyor hem de pratik :) Tam benlik :) İndirime girmesini bekliyorum pusuda :)



Bu Watsons un Collagen el kremi. Çok memnun kalmadım. Kolajenlikle alakası bile yok. Normal hafif yapıda bir el kremi. Sevmediğim için bitirmek çok zor geldi ama sonunda bitti :)



Off. ne berbat bir ürün :( Avon un  Videomda anlattim :( Nefret ettim ne kurudu ne temizledi. Olmaz böyle şey :( Tarifinde ki gibi uyguladım hatta 20 dk diyordu ben kurumadığı için 30 dk bekledim yine de kurumadı :( Bir daha almam yanından bile geçmem :( Direk çöpe giti malesef..


Neutregena Visibly Clear serisinin 4 saatte sivilce tedavi edici jeli. İlk kullanmaya başladığımda çok sevip indirimde bir tane daha alip yedeklemiştim. Ama ilk tüp bitmesine yakın eskisi gibi etki etmemeye basladı :/ 4 saatte acısını alırken simdi ertesi güne kadar beklemek zorunda kalıyorum. Neyse idare eder bir ürün oldu benim için.



Beemy Honey isimli temiz içerikli kırışıklık karşıtı yüz nemlendiricisi. Lila kutudan almıştım. Bir tüp bitti ama maalesef kırışıklıklarıma en ufak bir etkisi olmadı. Tamam bir kutuyla olacak iş değildi belki ama ufacık bile etki etmesi gerekiyordu bence. I ıh.. Olmadı. Bir daha almam. Ama bir artı yönü az bir miktar ürün yetiyordu yüzümü nemlendirmeye.



Annemle bu deodorantın kokusunu çok seviyoruz. Yedekte vardı ona başladım. Kokusu kalıcı hafif bir gül kokusu. Astımım olmasına rağmen nefesimi tutarak sıkıyorum :)



Evet benim bitenlerim bu kadar :) Aşağıya videomu da ekliyorum. Şimdiden iyi seyirler. Peki, sizler hangi ürünlerinizi yedekliyorsunuz? :)


2 yorum:

  1. oh ne guzel bitirmishsin.YEnilere merhaba.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler canım :) cilt ve sac bakımı çabuk bitiyor da kozmetik kolay bitmiyor :)

    YanıtlaSil