6 Ağustos 2013 Salı

Sondan bir önceki alışveriş :))

Herkese Merhabalar,

Bu güzelim indirimlerden parça parça da olsa faydalanmanın keyfini çıkarıyorum :) Bayram öncesi Watsons da, Gratis de, Takı-tokacılar da :) gayet güzel indirimler yapmışlar. E faydalanmamak olmaz :) Bakalım neler almışım.


Evde kuzularımdan ötürü dökülme ve saçılmalar için özellikle :) ıslak mendil sıkça kullanılıyor. Kokusuna bakamadım henüz ama umarım güzeldir. Benrinin ıslak mendilinden aldım.


Accessorize de de güzel indirimler vardı Bu cici şey çok hoşuma gitti dayanamadım aldım.


Gratis den bir not defteri. İlerleyen zamanlarda bir sürprizim olabilir ;)


Başakçığım da görmiştüm. Kokusu da çok hoşuma gitti. İçeriği temiz. Deneyip blogda paylaşacağım.


Dalan dolive in sıvı el sabunu. Parabensizmiş. Şu anda başka sıvı sabunlar kullanıyorum bitip de bu ürüne başladığımda deneyimlerimi paylaşacağım.


Ve artık sizlerinde bildiği Benri makyaj temizleme pamuğu ve Flormar mat beyaz oje. Gelir gelmez Flormar ojeyi denedim ama elimde olan pembe ve koyu kırmızı ojesi gibi sevmedim beyazını :( Çok çiğ durdu ben de..


Sizler neler aldınız bu indirimlerden?



2 yorum: